- Szczegóły
![]() |
Gdy pójdziemy już do szkoły,
Gdy poznamy nowy świat,
To wrócimy często myślą
Do przedszkolnych, miłych lat.
Przypomnimy sobie wtedy,
jak wesoło było nam
i powiemy: szybko minął
ten przedszkolny, piękny czas.
I życzymy sobie dzisiaj,
by przyjazny był nam świat,
by w dzienniczku same piątki
przez najbliższych kilka lat.
Gdy będziemy już dorośli,
niechaj szczęście sprzyja nam,
byśmy mogli wspólnie tworzyć
lepszy i piękniejszy świat.
- Szczegóły
- Zestawy podręczników dla poszczególnych grup wiekowych, zostaną zakupione przez nauczycieli wraz z początkiem roku szkolnego
- Podręczniki do języka angielskiego zostaną zakupione przez nauczyciela wraz z początkiem roku szkolnego
- Zebranie organizacyjne z Rodzicami odbędzie się w ostatnim tygodniu sierpnia
- Dni adaptacyjne dla najmłodszej grupy przedszkolnej odbędą się 23 i 24 sierpnia od godz. 10:00 do 12:00.
WYPRAWKA PRZEDSZKOLAKA 3-4 LATKA
- Ryza papieru ksero białego
- 2 bloki rysunkowe kolorowe
- 4 bloki techniczne kolorowe
- 2 bloki techniczne białe
- 1 blok techniczny kolorowy – format A3
- 1 blok techniczny biały – format A3
- 3 kleje w sztyfcie (magic)
- Nożyczki
- Farby plakatowe
- Plastelina Astra lub Bambino
- Kredki świecowe Bambino
- Kredki ołówkowe Bambino (grube)
- 1 paczka chusteczek higienicznych (w pudełku)
- 2 teczki z gumką A4 (podpisane)
- Zeszyt 60 kartkowy czysty (podpisany)
- 1 wycinanka
- 1 kolorowanka podpisana
- 2 ołówki
- Gumka
- Temperówka
- Kapcie (podpisane)
- Ubranie na zmianę w podpisanym worku
- Strój na gimnastykę korekcyjną
- Kołderka i poduszka
WYPRAWKA PRZEDSZKOLAKA 4-5 LATKA
- 2 bloki rysunkowe kolorowe A4
- 2 bloki techniczne kolorowe A4
- 1 blok techniczny biały A4
- 4 kleje w sztyfcie (magic)
- Plastelina Astra lub Bambino
- 1 teczka na gumkę
- 1 paczka chusteczek higienicznych
- 1 kolorowana podpisana
- Kapcie podpisane
- Strój na zajęcia korekcyjne
- Ubrania na zmianę w podpisanym worku
WYPRAWKA PRZEDSZKOLAKA 5-6 LATKA
- Ryza papieru ksero białego
- 2 bloki rysunkowe kolorowe
- 2 bloki techniczne kolorowe
- 1 blok techniczny kolorowy – format A3
- 4 kleje w sztyfcie (magic)
- Nożyczki
- Plastelina Astra lub Bambino
- 2 teczki z gumką A4 (podpisane)
- Zeszyt 60 kartkowy czysty (podpisany)
- Kapcie (podpisane)
- Ubranie na zmianę w podpisanym worku
- Strój na gimnastykę korekcyjną
PIÓRNIK Z NASTĘPUJĄCYM WYPOSAŻENIEM:
- Kredki ołówkowe (zatemperowane) - 12 kolorów
- 2 ołówki (zatemperowane)
- Gumka
- Temperówka (zamykana)
- Szczegóły
![]() |
Dnia 24.05.2022r. dzieci z przedszkola wybrały się na wycieczkę do "Pasieki Dziadka Julka" w Krzywicach. Dzieci zobaczyły ule, sprzęt potrzebny do produkcji miodu oraz narzędzia pszczelarskie. Miały okazję dowiedzieć się wielu ciekawych informacji dotyczących życia pszczół. Poznały wartości odżywcze miodu i sposoby jego wykorzystania. Pszczelarze bardzo ciekawie opowiadali o życiu tych pracowitych owadów i o ich ważnej roli dla środowiska. Zwieńczeniem wizyty był słodki poczęstunek. Każdy uczestnik miał okazję posmakowania zdrowego i pysznego miodu. Bardzo dziękujemy Panu Julianowi Bernachowi ,Panu Jerzemu Grabskiemu oraz Pani Małgorzacie Ryngiewicz za tak wspaniałą wycieczkę. Przedszkolaki z wychowawczyniami.
- Szczegóły
Z czym kojarzy Wam się maj ?... dla nas maj to łąka i zapach kwiatów - dlatego majowe zadania przeniosły dzieci na sensoryczną łąkę!!!
![]() |
1. Pierwsze zadanie pt.:" Majowa łąka" - stymulacja zmysłu wzrokowego, dotykowego, doskonalenie motoryki małej, koordynacji wzrokowo-ruchowej oraz rozwija kreatywność.
Folią spożywczą owinęliśmy drzewa na naszym podwórku przedszkolnym następnie markerem narysowaliśmy kontury majowej łąki np.: biedronki, kwiatki, motylki, pszczółki itp. Zadaniem dzieci było pomalowanie farbami majowego obrazu.
![]() |
2. Zadanie drugie pt.:" Majowe skarby"- stymulacja termiczna, wzrokowa, zapachowa.
Do pojemnika na lód włożyliśmy łąkowe skarby np.: kwiatki, listki, płatki kwiatów, patyki itp. zalaliśmy je wodą i włożyliśmy do zamrażalnika . Po zamrożeniu elementów wyciągnęliśmy je , a następnie za pomocą różnych narzędzi np.: strzykawki z ciepłą wodą, młotka próbowaliśmy wydobyć skarby z lodu. Dodatkowo lodowe skamieliny posypaliśmy solą , a następnie obserwowaliśmy jak lód zaczyna się topic i wydobywać z siebie majowe skarby.
![]() |
3. Trzecie zadanie pt.:" Sensoryczna łąka"- stymulacja dotykowa, proprioceptywna, wzrokowa.
Do miski dzieci wsypały mąkę i sól, a następnie wlały olej i wodę. Następnie wszystko wymieszały i ugniatały za pomocą rąk do uzyskania masy o konsystencji ciasta na pizze. Z tak powstałej masy formowały placki na które wysypały materiały sensoryczne tworząc jeden długi dywan . Następnie maluszki spacerowały po nim gołymi stopami jak po łące majowej.
Renata Langner, Karolina Dekańska